torsdag 30 december 2010

Året snart slut....

Näst sista dan på året och jag har städat inför morgondagen. Skönt att ha det gjort. Vi ska inte göra något speciellt utan vara hemma och några kommer över på mat. Jo, mitt på dan ska jag och sambon plus min bror och sambo åka upp i bollen på Globen. Vi fick det i julklapp av mina föräldrar. Hoppas på fint väder!
Det roliga är att min sambo har pratat om att det måste vi göra men det skumma i det hela är att han är höjdrädd så jag vet inte varför han vill upp i den där?? Vi får se hur det går imorgon.


Fick förfrågan om lampan i N´s rum och här är den. Den är från ikea och köpt 06 tror jag. Lampan finns fortfarande fast med fiskar istället, om de inte har bytt igen. N har insekter på sin.

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej Kia, den är riktigt rolig! Passar bra i rummet, färgglad och praktisk, (jag var så nyfiken..tack)

Önskar dig ett gott slut och GOTT NYTT ÅR!

Kram Tina

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hej!

Den lampan är så charmig tycker jag! Sprider inte bara ljus utan ochkså lite glädje på något sätt =)

Jag hoppas du får ett fint & roligt avslut på 2010 och en kanon bra start på det nya året =)

K R a M // T i n a