torsdag 16 december 2010

Behövs inte så mycket!


När jag hämta posten på jobbet i tisdags så låg där fyra vita vaderade kuvert. På ena stod det mitt namn. Det var till mig! I där låg den här struten med Åre choklad och även om jag varken äter godis och kakor så gjorde det min dag. JAG hade fått en julklapp. Det behövs inte så mycket utan det är tanken som räknas.
Nu låter det som jag aldrig fått en julklapp på jobbet och det stämmer inte. Men förut har jag jobbat på större bolag och då är man en i mängden. Här jobbar jag lite bakom och alla vet inte vem jag är och att jag finns där. Den här julklappen kom från en underentreprenör till oss och oftast är det bara cheferna som får då. Så därför blev jag så himla glad när mitt namn stod där. : )



Sen så fick jag och min sambo som jobbar på samma ställe en varsin stelton termos från vårat jobb. Perfekt, nu slipper jag ha en picknick termos med firma namnet på bordet när man har folk hemma. Tusen Tack!

1 kommentar:

Rose Garden Malevik sa...

OOOps......så fina saker:)
Man blir GLAD :)

Å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

till helgen......
Välkommen att vara med :)
Håkan